دکوری
نوشته شده توسط : دکوری فروشی

چراغ معلق باکمینیستر یک دکوری ناب سوئدی

چراغ معلق باکمینیستر یکی از آن شاهکارهای کشور سوئد است. چراغی زیبا با نوری کاملاً واقعی و گرم که می تواند زیبایی بخش هر محفلی باشد. این چراغ معلق بسیار چشمگیر، ساخت کشور سوئد است و توسط «شرکت فلایت» طراحی و به مرحلۀ اجرا رسیده است. نام این چراغ زیبا از یکی از مطرح ترین معماران آمریکایی یعنی «باکمینیستر فولر» برداشت شده است.

تولید این چراغ های معلق در هوا برای این شرکت معروف، هزینه بردار هم هست چون می بایستی از بهترین مواد اولیه در تولید آن استفاده کنند. پایۀ مکعب مربعی این چراغ که در زیر آن قرار گرفته و چراغ را در هوا نگه می دارد از جنس چوب گردوست و مقاومت بینظیری دارد.

دکوراتیو

همچنین چراغ معلق باکمینیستر دارای «چراغ شیشه ادیسون» و  بسیار مقاوم متشکل از 7 لامپ ال ای دی پر نور می باشد. این چراغ معلق توانست جایزۀ «اختراع برتر سال 2016» از دید مجلۀ تایم را نصیب این شرکت خوشنام سوئدی نماید.

می توانید برای زیباتر کردن هر فضایی، چه داخل منزل و روی میزهای متنوع، چه روی میز کارتان در شرکت، همچنین در کافی شاپ ها و نیز در لابی هتل ها و همچنین پیشخوان رستوران ها و... از این چراغهای زیبا و واقعا جذاب و چشمگیر به خوبی استفاده نمایید.

این چراغ های معلق ایدۀ بسیار جالبی برای استفاده در پشت ویترین مغازه ها هستند و می توانند مانند قلاب، مشتریان و رهگذرها را به دام بیاندازند. چنانچه قصد استفاده از آنها را دارید حتماً اطراف این چراغ را در ویترین تا شعاع حدوداً 10 سانتیمتری خالی کنید تا این فضای خالیِ اطراف چراغ، آن را بیشتر نمایان کرده و با قدرت بیشتری مشتریها را جذبِ ویترین شما و سپس هدایت به داخل مغازه نماید.

چراغ معلق باکمینیستر فکر تمامی موارد ایمنی و شرایط مختلف اضطراری را کرده است. مثلاً شاید برخی از شما همین الان در ذهنتان تصور کنید اگر این چراغ را خریدید و در حال استفاده از آن، ناگهان برق شد، چه می شود؟! خب لابد چراغ از حالت معلق ناگهان خارج شده و پس از برخورد به زمین می شکند! اما اصلاً اینظور نیست. این چراغ معلق طوری طراحی شده که به محض قطع شدن برق، آرام آرام به سمت پایین و پایه اش حرکت و به همان شکل عمودی در پایه قرار می گیرد و به هیچ عنوان هم به سمت زمین، شیرجۀ ناگهانی نخواهد رفت، سازنده به فکر این موارد بوده است.

کیفیت لامپ استفاده شده در آن بسیار بالاست و در واقع از بهترین نوع با طول عمری بالا استفاده کرده اند. لامپ از نوع «ادیسون شیشه» است با حلقه ای آلومینیومی و بدنه ای مسی. دارای 7 لامپ ال ای دی مقاوم و دارای طول عمر بالاست. همچنین طول عمر این لامپ به شدت زیاد است یعنی اگر شما به مدت 11 سال هر روز به مدت 12 ساعت این چراغ معلق را روشن کنید که مجموعاً چیزی در حدود 50هزار ساعت می شود، شرکت فلایت این مدت را تضمین کرده و تا آخر هم پای حرفش ایستاده است.

چراغ معلق باکمینیستر یکی از بهترین سوژه ها به عنوان دکوری در هر مکان داخلی ست. همچنین سوژه ای مناسب برای هدیه دادن فقط به افراد خاص است چون هزینۀ زیادی باید بابت آن بپردازید.

از این چراغ نباید در فضای بیرونی استفاده کرد چون ضد آب نیست. همچنین در فضای داخلی نیز اگر در حال استفاده از آن، آب یا مایعات دیگر روی آن ریخت، بلافاصله چراغ را خاموش و دوشاخه را از پریز دربیاورید و کاملاً خشکش کنید و تا زمانی که مطمئن نشده اید کاملاً خشک است آن را به برق وصل نکنید.

سوژه هایی مانند همین چراغ معلق باکمینیستر یک دکوری واقعا ناب و چشمگیر و باکلاس اند، اگر علاقه به خرید دارید، دست دست نکنید و با این اوضاع بازار، امروز خریدن بهتر از فرداست و الآن خریدن بهتر از 1 ساعت بعد.

 

 

فروشگاه اینترنتی دکوری فروشی

نویسنده : طیب عالی





:: برچسب‌ها: دکوری ,
:: بازدید از این مطلب : 5787
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: