کوسن
نوشته شده توسط : دکوری فروشی

 

زیباترین چینش کوسن ها 

برای اینکه بتوانید زیباترین چیدمان کوسن هارا ایجاد و از دیدن و استفاده از آن نهایت لذت را ببرید، همیشه هم قرارنیست فقط از یک طرح و فرم از کوسن ها در منزل استفاده کنید، چنین چیزی شاید و برای برخی مواقع خوب باشد اما دست شما برای طراحیِ ایده آل خود و اعضای خانواده تان کاملاًباز است. می توانید از هر ترکیب و شکل و فرمی برای چیدمان مبل های منزل و قرار دادن کوسن های متنوع بر روی آنها استفاده کنید.

برخی تصور می کنند مثلاً بر روی مبلمان منزل که به عنوان مثال به رنگ سفید است فقط باید از کوسن های هم رنگ استفاده کرد تا به قولی با هم سِت شوند، اما برخی دیگر تصور می کنند بر روی همین مبل باید حتماً و حتماً از کوسن هایی با رنگ متفاوت استفاده کرد تا به خوبی به چشم بیایند.

هر دوی این تفکرات و سلیقه ها در جای خود خوبند و بستگی به نظر صاحب خانه دارد، اما یک قانون کلی ، مشخص و نوشته شده نیست که مجبور باشید فقط در همین 2 فرم زیباترین چیدمان کوسن ها را انتخاب و طبق آن عمل کنید.

شما می توانید با خلاقیت وابتکار خود، از چندین رنگ وطرح کوسن در کنار هم استفاده کنید و طرح هایی زیبا و بکر را خلق کنید. قصد نام بردن از هیچ مدل یا طرحی از کوسن را نداریم چون ممکن است باز هم ذهن شما فقط به سمت استفاده از همین مدل ها معطوف شود، کاملاً با خیال راحت و باتمرکز، ببینید از چه طرح کوسنی خوشتان می آید و اصلاً هم در زمان تصمیم گیری، اظهار نظرات دیگران را در ذهن خود مجسم نکنید، دیگران هر چه می خواهند بگویند، شما با سلیقه و تصمیمِ خود می خواهید زیباترین چیدمان کوسن ها را انتخابو آن را در بهترین شرایط ممکن به کار در منزل خودپیاده سازی کنید.

 

این همان دکوراسیون مورد علاقۀ شماست که با تمام وجودتان و با استفاده از خلاقیت خود در منزل پیاده کرده اید و چون خالقش خودتان بوده اید هیچ وقت از آن خسته نخواهید شد.

رنگ های مختلف را در کنار هم قرار دهید، مثلاً می توانید 4 کوسن در رنگ های مختلف و ساده را تهیه و هر کدام را بر روی یکی از مبل های یک نفره قرار دهید. برای کاناپه هم می توانید از یک جفت کوسن با طرح و رنگی دیگر استفاده کنید. ببینید خودتان از چه طرحی خوشتان می آید، همان درست است. اجرا کنید و لذت ببرید؛ این همان زیباترین چیدمان کوسن ها فقط مختصِ شخص شماست.

یک ترکیب خاص

در بسیاری از نقاط جهان از همان ترکیب و هارمونی مخالف یا ضد هم یا ... استفاده می کنند، یعنی رنگ های مختلف کوسنها را به صورت یکی در میان قرار می دهند تا هم ترکیبی زیبا ایجاد کرده باشند و هم اینکه زیبایی هر کوسن به خوبی نمایان گردد، چون استفاده از مثلاً 6 کوسن با یک طرح و رنگ و فرم، به دلیل عادت کردم چشم به دیدن تمامی آنها به صورت یکدست، زیبایی را به خوبی نمایان نخواهد کرد و همچنین زیباترین چیدمان کوسن ها را به رخ نمی کشد.

همچنین یکی دیگر از ترکیب های خاص در استفاده و چیدن کوسن ها، استفاده از کوسن های عروسکی در بین کوسن های ساده و تک رنگ، و یا ساده با طرح های معمولیست، اشتباه نکنید این طرح یک طرحِ کودکانه نیست بلکه طرحی خلاقانه و معروف در سراسر جهان برای ایجاد زیباترین چیدمان کوسن ها می باشد.

 چنین ترکیبی آنچنان زیبا خواهد شد که گویی آن کوسن های عروسکی را در بین پرهای قو قرار داده اید تا به خوبی به چشم بیایند و با شما صحبت کنند. با این طرح، خودِ کوسن های ساده هم به شدت زیباتر نشان داده خواهند شد.

نکتۀ بسیار مهم

برای هر چه زیباتر شدن محل زندگی خود و قرار دادن بهترین کوسن ها برای ساختنِ زیباترین چیدمان کوسن ها بر روی مبل های منزلتان، همیشه از همفکری و نظرات دیگر اعضای خانواده استفاده کنید؛ چند فکر بهتر از یک فکر است! این یک اصل کلی ست و در کل باید برای دکوراسیون و چیدمان منزل، نظر تمامی اعضای خانواده را جویا شد تا این محل، برای آنها هم مکانی جذاب برای زیستن باشد.

 

فروشگاه اینترنتی دکوری فروشی

نویسنده: طیب عالی

 





:: برچسب‌ها: کوسن ,
:: بازدید از این مطلب : 5686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: